دانلود بازی مای بو My Boo برای اندروید + پول بی نهایت
کامپیوتر دانلود
دانلود رایگان نرم افزار های کامپیوتر pc و سیستم عامل ویندوز(8 7 xp vista 98)دانلود بازی های کم حجم(استراتژیک اکشن ماشینی مسابقه ای جنگی ترسناک فوتبال فلش فکری) واتس اپ وایبر اینستاگرام لاین تانگو بی تالک 2015 2016 2014 دانلود نرم افزار و بازی به صورت رایگان دانلود برنامه کامپیوتر دانلود رایگان free doenload ویندوز 7 هفت seven ویندوز 8 هشت windoows xp ویندوز ایکس پی دانلود ورژن جدید نسخه جدید اخرین ورژن و نسخه برای کامپیوتر جدیدترین

دانلود بازی مای بو My Boo برای اندروید + پول بی نهایت

my_boo_slider

دانلود بازی مای بو My Boo برای اندروید + پول بی نهایت

 

بازی مای بو my boo یکی از جذابترین بازی های دخترانه می باشد که شباهت زیادی به بازی معروف پو دارد.! my boo نیز همانند پو گیم می باشد و در سبک نگهداری و مراقبت استMy Boo 1.16.0 یک بازی در سبک شبیه سازی, فانتزی برای سیستم عامل اندروید است. My Boo عنوان بازی محبوبی است که در عین سرگرم کننده بودن از حجم پایینی برخوردار می باشد. بازی مای بو همانند بازی Pou است. بازی مای بو ،یک بازی شبیه سازی مراقبت از حیوان خانگی می باشد که در آن شما دارای یک حیوان خانگی با مزه می باشید که باید مراقب آن باشید این حیوان خانگی شما بو نام دارد که حیوانی بامزه است و همواره برای شما چالش انگیز می باشد.

معرفی بازی های مشابه :

دانلود بازی کندی کراش برای اندروید Cndy Crush Saga

دانلود بازی لیمبو برای اندروید LIMBO APK

دانلود بازی ساب وی سورف برای اندروید Subway Surfers

دانلود بازی همسایه جهنمی برای اندروید GAME APK

در بازی My Boo شما باید به بو وقتی که گرسته میشود خوراکی هایی مثل میوه، آب نبات، سبزیجات، پیتزا و غیره بدهید. وقتی که خودش را کثیف میکند او را باید به حمام ببرید و تمیزش کنید. وقتی که شب میرسد و خسته است باید او را بخوابانید و وقتی که صبح از خواب پا میشو به او لباس تمیز بپوشانید. شما میتوانید از لحظت خوش خود در بازی بو عکس بگیرید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید. پس اگر از علاقه مندان به بازی سبک شبیه سازی مراقبت از حیوان خانگی و فانتزی هستید هم اکنون میتوانید نسخه جدید بازی My Boo را بطور مستقیم و رایگان برای گوشی اندرویدتان از سایت پی سی ویندوز دریافت نمایید.

 

 

 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:









تاريخ : یک شنبه 8 شهريور 1394برچسب:,
ارسال توسط parham
آخرین مطالب